دلم تنـــگ است


عاشقانه دوستت دارم

 

 

 

 

 

دلم تنـــگ است از دنیـا چرایش را نمـی دانـم

 

 


                                        من این شعـر غـم افـزا را شبی صد بار می خوانم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری چهارم www.pichak.net كليك كنيد



                                        قســــم بر پاکـی اشکـــــم جوابم را نمی دانم

 

 


شروع کودکی هایـم سرآغـاز غمــی جانکــاه

 

 


                                        از آن غـم تا به فرداهـا پر از تشـویش، گریانـم

 

 


بهــار زندگی را مـن هــــزاران بار بوییــدم

 

 


                                        کنـون با غصـــه می گویـم خداونـدا پشیمانم

 

 


به سـوی درگـه هستــی هزاران بار رو کردم

 

 


                                        الهی تا به کی غمگین در این غم خانه می مانم

 

 


خدایــا با تو می گویم حدیث کهنـه ی غم را

 

 


                                         بگو با من که سالی چند در این غم خانه مهمانم

 

 


دلم تنـــگ است از دنیا چرایش را نمی دانم

 

 


                                         ولی یک روز این غم را ز خود آهسته می رانم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:,ساعت 13:52 توسط فرزاد| |


Power By: LoxBlog.Com